Magazyny people tracą czytelników. „Flesz” w dół o 41 proc.

W pierwszych trzech kwartałach  br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników z segmentu people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Flesz”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w okresie od stycznia do września br. wyniosła 236 206 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 20,56 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 11,36 proc. i średni wynik na poziomie 206 206 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 17,74 proc. do 126 615 egz.

Największy spadek w zestawieniu, wynoszący aż 40,67 proc., zanotował dwutygodnik, „Flesz” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego na czwarte. Jego średni wynik w pierwszych dziewięciu miesiącach br. wyniósł 105 488 egz.

We wrześniu 2015 roku liderem sprzedaży ogółem także był magazyn „Party” - zanotował on średni wynik na poziomie 209 748 egz. po spadku względem września ub.r. o 23,91 proc. Drugie miejsce zajęło „Show” (180 610 egz. sprzedaży ogółem, spadek o 17,26 proc.), a trzecia była „Viva!” (100 185 egz., - 19,19 proc.).

Największy spadek we wrześniu br. zanotowała „Gala” -  magazyn ten stracił 58,57 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?