Magda Żychlińska wraca do Grupy DDB

DDB basket (dawnej Gutenberg Agency) wzmacnia struktury client service. Do agencji na stanowisko business & client service directora wraca Magda Żychlińska.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Magda Żychlińska wraca do Grupy DDB
Magda Żychlińska

Magda Żychlińska po krótkiej przerwie wraca do agencji DDB basket (wcześniej Gutenberg Agency), obejmując stanowisko business & client service directora. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie jednym z pionów client service oraz kompleksową obsługę kluczowych klientów agencji.

Żychlińska z branżą reklamową związana jest od ponad 20 lat. Przez ponad sześć lat (2014 – 2020) pracowała już w DDB basket jako business director. Wcześniej przez dekadę rozwijała swoją karierę w agencji Henyo Behrendt – pierwotnie na stanowisku account managera, następnie account directora – realizując kampanie przede wszystkim dla klientów z sektora retail. Zarządzała zespołem client service, koordynowała prace międzydziałowe i dbała o sprawną realizację projektów.

Doświadczenie menagerki obejmuje również obszar produkcji reklamowej – jako producent filmowy w Propeller Film nadzorowała realizacje telewizyjne i fotograficzne od preprodukcji, przez plan zdjęciowy, aż po postprodukcję. Karierę rozpoczynała jako copywriter. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day