Po 10 latach Magdalena Zdunikowska rozstała się z ViacomCBS

Z ViacomCBS odeszła Magdalena Zdunikowska. Jej obowiązki w firmie zostały rozdzielone na inne osoby.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Po 10 latach Magdalena Zdunikowska rozstała się z ViacomCBS
Magdalena Zdunikowska

Zdunikowska od 2016 roku w spółce piastowała stanowisko kids&youth brands director’a. - Z końcem lipca 2020 zakończyła się nasza współpraca z Magdaleną Zdunikowską, która ostatnio pełniła funkcję kids&youth brands director’a - komentuje Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS. - Magda odpowiadała za całość działań w obszarze programowym i marketingu m.in. stacji Nickelodeon i MTV w rejonie CEE - dodaje.

Magdalena Zdunikowska współpracę z ViacomCBS rozpoczęła w 2010 roku (wówczas spółka nazywała się MTV Networks Polska). Początkowo była programming strategy managerem, potem została szefową zespołu programowego Viva Polska, a następnie była dyrektorkem marketingu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/olivier-jollet-dyrektor-viacomcbs-networks-international-odpowiada-za-produkty-cyfrowe-w-regionie-emeaa-viacomcbs-jakie-stacje-jak-ogladac-oferta,7170480833214593a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?