ROZWIŃ

Makłowicz z Okrasą kontra Pascal

Programy kulinarne w polskich stacjach telewizyjnych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Z badania TNS OBOP wynika, że telewizyjne programy kulinarne cieszą się sporym zainteresowaniem widzów oraz pozytywnymi recenzjami. Największą widownię, bo przeszło 2 mln widzów (6%) przyciąga - najdłużej goszczący na ekranie program - "Podróże kulinarne Roberta Makłowicza". Na drugiej pozycji plasuje się "Kuchnia z Okrasą", która gromadzi przed odbiornikami 1,8 mln widzów (5%). Popularnością cieszą się także, emitowane od niedawna, kulinarne wyczyny Pascala Brodnickiego, które śledzi średnio ponad milion widzów (3%). Niewiele mniejszym zainteresowaniem cieszy się "Domowa kawiarenka" - (2,6%).

Spośród wymienionych programów najwyższe oceny notuje program Roberta Makłowicza (4,4) emitowany w TVP2, następnie polsatowska "Domowa kawiarenka" (4,1), "Kuchnia z Okrasą", emitowana w TVP1 (4,08) oraz program "Pascal. Po prostu gotuj" w TVN (4,01). Warto dodać, że średnie ocen są dość wysokie. Wynika to z faktu, że na ogół nie ogląda się i nie ocenia programów, które się nie podobają. W związku z tym różnica rzędu 0,1 między ocenami jest bardzo znacząca. Z drugiej strony warto zauważyć, że program "Podróże kulinarne Roberta Makłowicza" jest dość dobrze znany telewidzom, podczas gdy pozostałe propozycje kulinarne są krócej na antenie, być może dlatego uzyskują niższe oceny.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X