Małgorzata Foremniak bohaterką Mlekovity

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita" rozpoczęła swoją największą w historii serię kampanii reklamowych. Jej główną postacią jest Małgorzata Foremniak, aktorka znana m.in. z serialu "Na dobre i na złe" w TVP2. Kreację opracowała agencja Continuum, należąca do grupy Alinea. Budżet mediowy SM Mlekovita obsługiwany jest przez dom mediowy Optimum Media OMD.

W tym roku kampania reklamowa SM Mlekovita skupi się na promocji czterech produktów: sera fety, mleka marki Twój Kubek, mleka zagęszczonego oraz serka homogenizowanego marki Darek. Działania reklamowe opierają się na telewizji (stacje: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, TV4, TV Puls, Tele 5).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych