Małgorzata Strzępa digital content strategy managerką w Performance Media

Małgorzata Strzępa awansowała na nowe stanowisko digital content strategy manager w Performance Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Strzępa digital content strategy managerką w Performance Media
Małgorzata Strzępa

Małgorzata Strzępa obejmuje stanowisko, na którym będzie zarządzała strukturami content marketingu i influencer marketingu agencji Performance Media.

Z agencją związana jest od 2015 roku, zaczynała jako specjalistka digital marketingu.

- Pracując z klientami i obserwując rynek, widzimy, jak duże znaczenie ma content w działaniach marketingowych. Coraz częściej pada pytanie: z czym dotrzeć do konsumenta? Jaki przekaz tworzyć, by adresował cele marketingowe, wyróżnił się na tle innych komunikatów i budował odpowiednie skojarzenia z marką? Oczekiwania klientów wobec contentu idą dalej – ten ma być zielony, policzalny, angażujący, pomocny i... spójny w wielu kanałach komunikacji.  Wierzymy, że w ten sposób Gosia nie tylko jeszcze mocniej rozwinie skrzydła w naszej firmie. Przede wszystkim będzie idealnym przykładem, a wręcz wzorem tego, jak eksponować istotę contentu, jak planować działania względem potrzeb klientów oraz jak łączyć je w różnych kanałach - komentuje Piotr Panasiuk, Head of SEO, content & influencer marketingu.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day