Marcin Ruciński dyrektorem sprzedaży w Tech Data Polska

Marcin Ruciński dołączył do zespołu Tech Data Polska, gdzie objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Zastąpił na tym stanowisku Adama Ptasiewicza.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Marcin Ruciński dyrektorem sprzedaży w Tech Data Polska

Do jego obowiązków należą działania dotyczące rozwoju kanału SMB i Corporate, a także wzmocnienie pozycji Tech Daty w kanale Retail & E-commerce. Ruciński chce się skupić na poprawie kontaktu i relacjach z partnerami.

Od 2004 roku Marcin Ruciński związany był z firmą ABC Data, gdzie ostatnio pełnił funkcję dyrektora sprzedaży. Był również sales managerem.

Jest absolwentem zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie.

Komentarze (0)
rolf
10 lat temu

A jak ma być? Będzie dokładnie tak samo jak w "poprzednich odcinkach", czyli fragmentacji ciąg dalszy. Problem polega na tym, że to nie tylko od Google zależy, czy nowy system trafi na "stare" (czasem wciąż nowe, ale nieaktualizowane) urządzenia, ale także od poszczególnych producentów, a dalej jeszcze od operatorów. O ile system z powodzeniem mógłby na starych telefonach działać, to dostarczanie aktualizacji jest dla operatorów uciążliwe, a dla producentów nieopłacalne, skoro mogą je po prostu sprzedać... w nowym telefonie. Zresztą co tu dużo gadać, jak Google nie do końca dobrze i nie do końca szybko aktualizuje swoje własne Nexusy? Jak wiadomo, ryba psuje się od głowy.

XDD
10 lat temu

Ciekawe jak będzie z 6.0 podobno sporo urządzeń ma dostać tą wersję

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP Kultura z galą z okazji 20-lecia. Przyzna nagrody Super Gwarancji Kultury

TVP Kultura z galą z okazji 20-lecia. Przyzna nagrody Super Gwarancji Kultury

Fundacja Można Zwariować z kampanią społeczną "Take Care Off Yourself"

Fundacja Można Zwariować z kampanią społeczną "Take Care Off Yourself"

E.ON promuje "pewną energię z gwarancją"

E.ON promuje "pewną energię z gwarancją"

Wirtualna Polska i Młode Głowy ze wspólną akcją przeciw przemocy

Wirtualna Polska i Młode Głowy ze wspólną akcją przeciw przemocy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Mleko Łaciate ma 30 lat. Jubileuszowa kampania z użyciem AI

Mleko Łaciate ma 30 lat. Jubileuszowa kampania z użyciem AI