Marcin Socha: z Grupy Adweb do Veneo

Pracujący w agencji interaktywnej Veneo od września br. Marcin Socha awansował na stanowisko art directora, zastępując na nim Krzysztofa Łabno. Wcześniej był związany z firmami Grupa Adweb i Comarch.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Jako art director Socha będzie odpowiedzialny za zarządzanie pracą działu kreacji Veneo oraz nadzór artystyczny nad projektami realizowanymi przez ten zespół. Mocno rozwijanymi usługami mają być produkcja animacji oraz wideo, ale także packaging, branding, digital i web design.

Poprzednio funkcję art directora w Veneo przez pięć lat pełnił Krzysztof Łabno. Nie podano, jakie są jego dalsze plany zawodowe.

Marcin Socha przez ostatnie cztery lata był graphic designerem w Grupie Adweb, a wcześniej pracował w Comarchu. Dotychczas realizował projekty dla takich firm i marek jak Mennica Polska, Motorola Solutions, Ekoplast, Bayer czy Nikon, BASF, Royal Canin czy Piwniczanka.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji