Marek Tejchman i Jakub Kapiszewski z „Dziennika Gazety Prawnej” poprowadzą „Magazyn Ekonomiczny” w RDC

We wtorek 10 listopada br. na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutuje „Magazyn Ekonomiczny”. Program realizowany wspólnie z „Dziennikiem Gazetą Prawną” poprowadzą Marek Tejchman i Jakub Kapiszewski.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

W audycji poruszane mają być najważniejsze i najpopularniejsze tematy ekonomiczno-polityczne. Program poprowadzą dziennikarze „DGP” - Marek Tejchman i Jakub Kapiszewski, którzy porozmawiają z zaproszonymi do studia komentatorami.

Prowadzący wspólnie z ekspertami wytłumaczą, jakie skutki dla codziennych wydatków obywateli będą mieć omawiane na antenie sprawy. O prezentowanych w programie treściach będzie można przeczytać w serwisach internetowych „Dziennika Gazety Prawnej”.

„Magazyn Ekonomiczny” w RDC nadawany będzie we wtorki i czwartki o godz. 9.30. Tejchman i Kapiszewski prowadzić będą program naprzemiennie.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od marca do sierpnia 2015 roku udział RDC w warszawskim rynku radiowym wyniósł 1,5 proc. Według ZKDP we wrześniu br. sprzedaż ogółem „Dziennika Gazety Prawnej” wynosiła średnio 43 495 egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu