Maria Bielecka print, radio & OOH buying directorem w MPG

Maria Bielecka objęła w domu mediowym MPG stanowisko print, radio & OOH buying directora. W firmie pracuje od 11 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
4 komentarze

- Od dzisiaj Maria formalnie odpowiada za negocjacje w zakresie mediów drukowanych, radia oraz mediów out-of-home - opisuje Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce. - Maria przeszła w naszej firmie przez szereg stanowisk: początkowo zajmowała się obsługą kluczowych klientów, a później brała udział w negocjacji warunków zakupu mediów - dodaje.

Maria Bielecka pracuje w MPG od 2001 roku. Wcześniej była związana m.in. z domem mediowym OMD oraz Carrefour Polska i Geant Polska.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background
Komentarze (4)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji