Marka Mola liderem w kategorii ręczników papierowych

Wg ostatnich badań ACNielsen 08/2004 marka Mola jest liderem w segmencie ręczników papierowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rynek ręczników jest obecnie najszybciej rosnącą kategorią wśród produktów FMCG i osiąga poziom wzrostu na poziomie 15%.

Marka Mola z udziałami na poziomie 15,5% jest obecnie liderem rynkowym w segmencie ręczników papierowych. Wyprzedza ręczniki marki Velvet (11,8%) i Szast Prast (9,2%). Mola nabiera cech silnej marki: szybko wzrasta świadomość marki, wysoka jest zapamiętywalność reklamy, ma znaczącą pozycję w sprzedaży.

Od września do końca listopada br. trwa telewizyjna kampania reklamowa ręczników papierowych oraz papieru toaletowego marki Mola. Spot reklamowy emitowany jest w TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem i Tele 5. Reklamę telewizyjną wspiera reklama w prasie branżowej oraz materiały POS w miejscach sprzedaży. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki oraz zwiększenie sprzedaży. Firma Metsä Tissue rozszerzając dystrybucję, poszerzyła również grupę docelową swoich produktów - są to obecnie osoby w wieku 19-49 lat, mieszkające w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.

Rynek papierów higienicznych zwiększa się średnio o 10% w ciągu roku. Rynek ręczników papierowych jest najszybciej rosnącą kategorią i osiąga poziom wzrostu 15%. Segment papierów toaletowych również rośnie dynamicznie osiągając wzrost 7% w skali roku. Jedynie rynek chusteczki higienicznej jest ustabilizowany. Marka Mola w tej kategorii zajmuje piątą pozycję z udziałami 2,7%

Za działania reklamowe marek firmy Metsä Tissue odpowiedzialna jest agencja Seven Advertising, działaniami public relations zajmuje się agencja TBWAPR, media planuje i kupuje dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę