Orbit zaczyna współpracę z AGO Esports, Illuminar Gaming i Devils.one

Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia (produkowanych rzez Mars Wrigley Confectionary) rozpoczyna współpracę partnerską z wybranymi czołowymi polskimi drużynami esportowymi, rywalizującymi w światowych rozgrywkach. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orbit zaczyna współpracę z AGO Esports, Illuminar Gaming i Devils.one

Orbit będzie współpracować z takimi drużynami, jak AGO Esports, Illuminar Gaming oraz Devils.one. Brand będzie towarzyszył profesjonalistom z tych drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek, stając się w nieinwazyjny sposób częścią polskiej społeczności esportowej.

- Zdecydowaliśmy się na unikalny model współpracy, dotychczas niespotykany w Polsce. Dzięki współpracy z kilkoma drużynami jednocześnie marka Orbit ma szansę dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona konsumentów. Szerokie podejście zastosowane w tym przypadku przez Orbit ma przede wszystkim taką przewagę, że pozwala docierać do różnych fanów, różnych organizacji, będących członkami jednej społeczności esportowej. Widzimy trend, który będzie się rozwijał w kolejnych latach, polegający na tym, że to właśnie profesjonalni gracze stają się idolami młodych ludzi, którzy chcą ich naśladować. Nasza współpraca wykorzystuje ten fakt, a członkowie drużyn wchodzą w rolę influencerów, którzy przy okazji współpracy z marką Orbit promują nawyki dbania o zdrowe zęby - mówi Tomasz Przeździecki, associate director w  Mediacom Beyond Advertising.

grafika

- Wiemy, jak ważne jest, by promować zdrowe nawyki wśród młodych ludzi. Od lat staramy się być obecni wszędzie tam, gdzie oni są, by jak najskuteczniej docierać z informacją oraz edukacją na temat podstawowych zasad dbania o zdrowy i piękny uśmiech, dzięki czystym i zdrowym zębom. Dlatego chcemy być obecni z bezcukrową gumą do żucia Orbit także w świecie esportu; to właśnie tam dziś spotyka się młodzież, ta licealna i nieco starsza. Esport to stosunkowo nowa, ale bardzo ekscytująca i szybko rozwijająca się dziedzina rozrywki, zyskująca miliony fanów na całym świecie, także w Polsce. Sport elektroniczny to realni bohaterowie, zawodnicy i drużyny, to zaangażowana społeczność fanów i głośny doping, to w końcu ligi, turnieje esportowe i medale. Najlepsze drużyny esportowe stawiają na promocję zbalansowanego podejścia do korzystania z tego co oferuje esport, łącząc wysoki poziom gry oraz satysfakcję z osiąganych wyników z profilaktyką i promocją sprawności fizycznej, psychicznej czy społecznej oraz zbilansowanej diety - komentuje Wojciech Matecki, strategic demand director w Mars Wrigley Confectionery.

Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.

MediaCom zajmuje się obsługą mediową Marsa na poziomie globalnym od 2014 roku; od kilku miesięcy po wygranym przetargu jako jedyna agencja mediowa tego koncernu zajmuje się strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów na wszystkich rynkach na świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe