Marsjanki reklamowane z Kosmodługopisem (wideo)

Z początkiem października rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety dla dzieci Marsjanki (Walmark). Akcję przygotowały i realizują firmy Comtech, Initiative i Open Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa suplementu diety Marsjanki podkreśla, że dzięki zawieraniu multiwitamin i składników mineralnych, a także kompleksu Imunactiv skutecznie wspiera on naturalną odporność dzieci w wieku od lat siedmiu. Spot, utrzymany w radosnej i kolorowej konwencji, nawiązuje do rozpoczętej niedawno nauki w szkole i zbliżającej się jesiennej aury. Reklama informuje, że obecnie do każdego dużego opakowania Marsjanek dołączana jest zabawka - Nagrywający Kosmodługopis.

 

Reklama będzie emitowana zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), jak i tematycznych (TVP Info i kanały z oferty Atmediów). Kreację spotu przygotowała czeska agencja Comtech, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, a za działania PR odpowiada agencja Open Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?