Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska

Marta Fiedczak-Olejarz dołączyła do zespołu Discovery Networks Polska, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko consumer marketing & PR manager lifestyle.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska
Shutterstock.com

Fiedczak-Olejarz będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej i public relations dla kanałów lifestylowych nadawcy: TLC, ID i Animal Planet.

Marta Fiedczak-Olejarz ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży public relations. Wcześniej przez sześć lat pracowała w dziale PR Grupy TVN. Jako starszy specjalista ds. PR odpowiadała za działania PR dla programów i seriali TVN oraz dla kanałów tematycznych. W przeszłości związana była też z agencją public relations On Board, gdzie odpowiadała głównie za projekty dla takich klientów jak Electronic Arts, Clear Channel czy HBO.

Drugim consumer marketing & PR managerem, odpowiedzialnym za kanały Discovery Channel, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science i Discovery Historia, jest Adam Lemański, wcześniej PR officer Discovery Networks Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"