Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate

SM Mlekpol rozpoczęła kampanie reklamowe Maślanki Mrągowskiej oraz serków śmietankowych Łaciate.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate

Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej będzie zachęcać i inspirować konsumentów do wspólnego gotowania. Kucharz Grzegorz Zawierucha razem z influencerką Karoliną Smyk, będą tłumaczyć, jak gotować, żeby było pysznie, zdrowo i naturalnie. W trakcie wspólnych live’ów opowiedzą także o aspektach ekologicznych, w tym trendzie zero waste.

Działania obejmą kampanię w social media, telewizji oraz bannerową, a także aktywność influencerów i konkursy konsumenckie.

- Celem naszych tegorocznych działań marketingowych dla Maślanki Mrągowskiej jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki, poprzez równoczesne wzmacnianie także całej kategorii produktowej. Zależy nam na edukacji i wzroście świadomości wśród konsumentów na temat nie tylko - mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dodaj-do-ulubionych-smietanki-laciate ##

„ŁaciaTY i JA”

Z kolei pod koniec maja rusza nowa kampania serków śmietankowych „ŁaciaTY i JA” marki Łaciate. W tym roku sercem działań reklamowych będzie profil na Facebooku, wspierany kampanią banerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi akcjami oraz promocją w telewizji.

- W działaniach marketingowych marki Łaciate postawiliśmy na kontynuację zeszłorocznej kampanii, która świetnie się sprawdziła i została bardzo pozytywnie odebrana. Tegoroczne aktywności mają na celu zachęcenie konsumentów do próbowania nowych smaków serków śmietankowych i puszystych - komentuje Dorota Grabowska.

Za strategię i kreację obu kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie