Maspex uruchomił chatbota na Uwielbiam.pl

Grupa Maspex, właściciel takich marek, jak Krakus, Lubella, Tymbark uruchomiła chatbot platformy kulinarnej Uwielbiam.pl. Ma on ułatwić jej użytkownikom komunikację. Projekt przygotowała agencja Chatbotize by Codeheroes.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maspex uruchomił chatbota na Uwielbiam.pl

Aby jeszcze bardziej ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu Uwielbiam.pl oraz docieranie do interesujących ich informacji, platforma uruchomiła Chatbot.  Wirtualny rozmówca doradza i służy pomocą zarówno w kwestiach korzystania z platformy, jak i w kulinarnych decyzjach.

Uruchomienie nowego kanału komunikacji jest kolejnym krokiem ku ułatwieniu korzystania z serwisu, a zarazem poszerzeniem jego możliwości i funkcjonalności. By skorzystać z chatbota Uwielbiam.pl, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Messengera – „Uwielbiam.pl” i rozpocząć rozmowę.

Za realizację projektu odpowiada agencja Chatbotize by Codeheroes.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję