Masterprint XL dla Reserved

Wielkoformatowa drukarnia Masterprint XL Sp. z o.o. ponownie współpracuje z firmą LPP, producentem odzieży spod marki Reserved.

masz
masz
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W grudniu ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Reserved „New Year reserved for me”, promująca kolekcję kreacji noworocznych. Akcja bazuje na prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i dla panów) i lokalnej (w wybranych miastach – reklamy i product-placement), Internecie, czasopismach sprzedażowych, a także ulotkach i folderach, dystrybuowanych w salonach Reserved. Jednym z istotnych elementów działań promocyjnych jest kampania outdoorowa, w tym wielkoformatowa.

Masterprint XL przygotowała na tę okazję wielkoformatowe siatki i fronlighty, które zostały wyeksponowane w Warszawie, Łodzi, Gdyni, Poznaniu, Krakowie, Szczecinie i Wrocławiu.

Wszystkie reklamy zostały wykonane na siatce Premium z przeplotem oraz na frontlighcie, a przy ich druku wykorzystano nowoczesne maszyny typu Grand Jet S5.

„Firma LPP – producent odzieży marki Reserved - po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z nami”, mówi Andrzej Szubiński w Masterprint XL. „Do tej pory wspomagaliśmy już zarówno markę Reserved, jak i Cropp. Bardzo cieszymy się, że dotychczasowi klienci darzą nas zaufaniem i – pomimo tak dużej konkurencji na rynku - wybierają właśnie Masterprint XL.” 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background
Komentarze (0)
Benek
3 lata temu

@tw - „Fajna!” Zdjęcie nie oddaje wszystkiego. Warto zobaczyć w oryginale

tw
3 lata temu

Fajna!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"