„Masz alternatywę” w kampanii Kas Stefczyka

W internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Kas Stefczyka. Akcję przygotowały agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym elementem kampanii „Masz alternatywę” jest konkurs pod hasłem „Traf do Kasy”, który 8 lutego rusza na facebookowym fanpage’u Kas Stefczyka oraz stronie maszalternatywe.kasystefczyka.pl. W akcji - zaplanowanej do 28 lutego - codziennie można będzie wygrać m.in. tablety, iPody  konsole PSP i pendrive’y.

Cała kampania - prowadzona od początku lutego - ma na celu odmłodzenie wizerunku Kas Stefczyka, podkreślenie społeczności, zaufania i bezpieczeństwa jako cech związanych z tą firmą oraz zaprezentowanie jej oferty odbiorcom w wieku 18-35 lat. Przy okazji akcji odświeżono wszystkie strony internetowe należące do systemu SKOK.

Działania obejmują interaktywne banery pokazywane na portalach takich jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl, reklamy AdWords i AdWords for video oraz mailing. Ponadto spot wizerunkowy Kas Stefczyka jest wyświetlany w ich placówkach na monitorach LCD.

Za kreację i realizację reklam, zakup mediów oraz obsługę konkursu odpowiadają agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska