Jak radzi sobie serwis Max w Polsce? „Migracja się udaje”

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak wystartował w Polsce Max i z poziomu migracji, który sobie założyliśmy - powiedział Bogdan Czaja, group vice president w Warner Bros. Discovery, podczas debaty na 51. konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Jak radzi sobie serwis Max w Polsce? „Migracja się udaje”

Serwis streamingowy Max ruszył w Polsce 11 czerwca br., zastępując platformę HBO Max. Zaoferował na start 27 tys. godzin kontentu: produkcje pod szyldem HBO, seriale i programy z anteny TVN czy stworzone dla serwisu Max Originals, a także sport, w tym igrzyska olimpijskie oraz kanały linearne. Oryginalne produkcja serialowe Playera, jak „Szadź” czy „Skazana” stały się produkcjami Maxa. Do Maxa automatycznie dołączyli klienci HBO Max, a posiadacze Playera są zachęcani do przejścia na nową platformę. 

- Mieliśmy pierwszą falę migracji w czerwcu, gdy stratował Max. Teraz trwa druga fala związana ze startem ramówek. Jeśli chodzi Playera duża część programów tam oglądanych jest związana z ramówką telewizyjną - mówił Czaja w panelu prowadzonym przez Patryka Pallusa, redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl. Migrację wspiera teraz kampania reklamowa z udziałem gwiazd.

Bogdan Czaja nie ujawnił, jaką popularnością cieszy się Max w Polsce, bo WBD nie podaje wyników dla poszczególnych rynków, a jedynie globalne. Z nich wynika, że na koniec czerwca tego roku z Maxa, Discovery+, oferty HBO i innych serwisów streamingowych WBD korzystało w sumie 103 mln subskrybentów.

Szef programowy WBD w Polsce wskazał przykład popularnego reality-show „Hotel Paradise”, który jest nadawany w TVN7, ale jest też lokomotywą w streamingu. - Jeśli zsumować oglądalność „Hotelu Paradise” w Maxie i Playerze, to jest ona większa niż była w poprzednim sezonie. Czyli migracja się udaje, a nawet sobie coś dobudowujemy - powiedział Czaja.  

Płatne pakiety Playera pozostają

Warner Bros. Discovery zlikwidował kwartalne i półroczne pakiety Playera, ale nadal funkcjonują płatne pakiety miesięczne (z reklamami lub bez). W Playerze, podobnie jak i w Maxie, znajdziemy nowości z jesiennej ramówki WBD. Jednocześnie część starszych produkcji jest w Playerze dostępna w darmowej wersji - w tym modelu TVN udostępnia też przez dzień odcinki jesiennych nowości. Potem trafiają one do strefy płatnej.

Pełna relacja z panelu „Przyszłość kanałów tematycznych vs. OTT” wkrótce w portalu Wirtualnemedia.pl. 

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background
Komentarze (10)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly