Mazda z cyklem „W moim stylu”, pierwszy Wojtek Mazolewski (wideo)

Firma motoryzacyjna Mazda Polska rusza z nową lokalną platformą komunikacyjną „Mazda. W moim stylu”. Pierwszym bohaterem reklam Wojtek Mazolewski. Za koncept strategiczny, kreatywny, planowanie oraz zakup mediów social odpowiada Y&R. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mazda z cyklem „W moim stylu”, pierwszy Wojtek Mazolewski (wideo)

„Co jest dla mnie w życiu najważniejsze?” pyta Mazolewski w nowym filmie otwierającym nową platformę contentową Mazdy - „Mazda. W moim stylu”. Marka towarzyszy muzykowi w trakcie komponowania muzyki, koncertu, audycji radiowej oraz poszukiwania inspiracji w dźwiękach natury na nadmorskim klifie. Po to, by poznać wartości, którymi kieruje się w procesie tworzenia i które decydują o jego wyjątkowości.

Importer Mazdy podaje, że to pierwszy tak duży projekt lokalny tej marki, która ma wpisany w swoim DNA charakter „challenger spirit”.

Do współpracy przy tworzeniu platformy wybrano bohaterów, który są nieprzeciętni, często bezkompromisowi i wyraziści. Pierwszym z nim jest Wojtek Mazolewski. Nazwisk kolejnych na obecnym etapie firma nie ujawnia.

- Jesteśmy marką, którą wyróżnia filozofia i wartości, które stoją u jej podstaw. Chcieliśmy podzielić się nimi z fanami poprzez historie bohaterów zaproszonych do współpracy. Wojtek Mazolewski uosabia to, co dla Mazdy najważniejsze – indywidualizm, niezależność i poszukiwanie własnej drogi w tworzeniu. Muzyczny charakter bohatera połączyliśmy z cechami Nowej Mazdy 3, która towarzyszy mu w trakcie filmu.  Jej dynamiczny, wyróżniający się design i atuty systemu Bose BassMatch sprawiły, że nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Wojtek powinien być pierwszym twórcą, którego zaprosimy do współpracy – dodaje Zuzanna Glinkowska, communication manager, Mazda Motor Poland.

Mazda zapowiada długofalowy charakter platformy i grono ciekawych bohaterów, którzy będą ujawniani cyklicznie, w kolejnych odsłonach działań marki.

Film wyreżyserował Bartosz Dombrowski (Papaya Films) w oparciu o skrypt stworzony we współpracy z agencją. Bazą dla stworzenia materiału był research typowy dla produkcji dokumentalnych.

Kampanię można obejrzeć w internecie, na kanałach social media Mazda Polska (FB, IG, YT) oraz w serwisie Papaya Rocks, gdzie powstanie promująca projekt strona zawierająca dodatkowe materiały, m.in. wywiad z bohaterem. Za koncept strategiczny, kreatywny, planowanie oraz zakup mediów social odpowiada Y&R. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?