McCann dla HTC

Firma HTC zatrudniła McCann London jako agencję wiodącą do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość budżetu szacuje się na około 41,5 miliona euro. McCann zwyciężyła w przetargu, który wystartował pod koniec ubiegłego roku.

Agencja będzie odpowiedzialna za promujące produkty HTC w Europie kampanie, w których wykorzystane zostanie hasło reklamowe firmy "quietly brilliant".

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"