McDonald's zmienia w USA dom mediowy na Publicis

Sieć restauracji fast-food McDonald's wybrała do obsługi budżetu mediowego w Stanach Zjednoczonych agencję Starcom z Publicis Groupe. Tym samym częściowo kończy na tamtejszym rynku wieloletnią współpracę z OMD (Omnicom). W Polsce za obsługę McDonald's w dalszym ciągu odpowiada OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
McDonald's zmienia w USA dom mediowy na Publicis
fot. Shutterstock.com

Starcom zajmie się obsługą budżetu McDonald's o wartości 1,6 miliarda dolarów. Należąca do Publicis Groupe za zakup i planowanie mediów ze szczególnym uwzględnieniem kanałów cyfrowych - podał AdWeek.

Publicis zajmie się m.in. analizą danych dotyczących klientów oraz marketingiem cyfrowym w aplikacjach McDonald's, na stronie internetowej oraz w kanałach CRM.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ipg-mediabrands-przejmuje-globalna-obsluge-mediowa-dyson-od-mindshare ##

OMD dla McDonald's

Dotychczasowo obsługujący klienta OMD będzie nadal pracować dla McDonald's w USA (w zakresie mediów lokalnych), jak również na niektórych rynkach poza Stanami Zjednoczonymi - przekazali przedstawiciele firmy. Na razie nie ma informacji o tym, że zmiany miałaby dotknąć rynku polskiego, gdzie od wielu lat budżet mediowy McDonald's obsługuje OMD.

Przez osiemnaście lat obsługą mediową McDonald's globalnie zajmowała się sieć OMD (Omnicom).

McDonald's planuje przenosić budżet mediowy do Starcomu od stycznia. Zakończenie zmiany planowane jest na koniec pierwszego kwartału 2022 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nike-globalny-przetarg-mediowy-budzet-1-mld-dolarow ##

Zmiana domu mediowego następuje kilka miesięcy po tym, jak szefem marketingu McDonald's został Tariq Hassan. W sierpniu br. objął stanowisko chief marketing and digital customer experience officer.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"