MediaCom dla marki Dr Green

Do grona klientów domu mediowego MediaCom dołącza marka Dr Green, producent nawozów do zaprawiania nasion.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MediaCom dla marki Dr Green

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii, planowanie i zakup mediów offline oraz online dla nowej kampanii firmy, promującej produkty z linii Dr Green PRIME.

Działania realizowane w ramach akcji, kierowanej do grupy właścicieli gospodarstw rolnych oraz firm zaprawiających, obejmują m.in. emisję spotów telewizyjnych oraz radiowych, sponsoring TV oraz aktywności z obszaru performance marketingu.

Dedykowany zespół MediaCom realizuje dla nowego klienta usługi z zakresu planowania, strategii, przygotowania kreacji (radio, TV, digital) oraz zakupu przestrzeni mediowej.

Ogólnopolska kampania ruszyła w drugiej połowie sierpnia br.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek