ROZWIŃ

Mediahub wzmacnia zespół SEM & programmatic

Do agencji mediowej Mediahub dołączyli Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz, specjaliści SEM. Wzmocnią możliwości agencji w obszarze komunikacji reklamowej w wyszukiwarkach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Mediahub wzmacnia zespół SEM & programmatic

Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz dołączyli do zespołu SEM & Programmatic. Obaj objęli stanowisko senior SEM specialist, dołączając do zespołu zarządzanego przez Marcina Bugajskiego, head of SEM & programmatic.

Marek Mardosewicz posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży e-commerce, obejmujące zarówno polski, jak i zagraniczne rynki. Od 2022 roku koncentruje się na rozwijaniu rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, które wspierają automatyzację działań marketingowych. Jest także zaangażowany w edukację branżową - prowadzi wykłady i szkolenia. Poza branżą reklamową jest również autorem scenariuszy filmowych. 

Jakub Leśkiewicz zdobył doświadczenie, pracując najpierw w agencjach mediowych, a następnie w biurze podróży TUI, gdzie odpowiadał za działania marketingowe na rynku polskim i czeskim. Jego dotychczasowe projekty koncentrowały się na marketingu efektywnościowym

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"