„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół

W lutym 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Logo”, a najwięcej straciło „CKM”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół
<!-- 1.6482s -->

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 51 814 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była wyższa o 7,38 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 15,96 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 832 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 8,36 proc. do 26 219 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei na czwarte miejsce spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,79 proc. do 20 116 egz.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. poszedł w dół o 3,49 proc. do poziomu 22 155 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich pochwalić się mógł „Men's Health” - było to 6,39 proc.

Największy spadek, wynoszący 6,94 proc., odnotował tutaj „Playboy”.

Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zmalał tutaj o 16,11 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"