Meredith Kelly na czele globalnego marketingu Škody

Meredith Kelly objęła stanowisko head of global marketing w Škoda Auto.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Meredith Kelly pracuje dla Grupy Volkswagen od października 2015 r. – przed objęciem stanowiska w marce Škoda nadzorowała marketing marki Volkswagen w Republice Południowej Afryki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/triple-pr-isobar-polska-obsluga-koda-polska ##

- Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w międzynarodowym marketingu zdobytym w Unilever, Colgate Palmolive i Mondelēz oraz w Grupie Volkswagen, Meredith Kelly jest idealną osobą na to stanowisko. Jestem przekonany, że ona i jej zespół wyniosą globalny marketing Škoda Auto na jeszcze wyższy poziom. Bardzo cieszę się na naszą współpracę i życzę jej wielu sukcesów - podkreśla Martin Jahn, członek zarządu koncernu ds. sprzedaży i marketingu.

Meredith Kelly na czele marketingu Škody

Absolwentka handlu z dyplomem z finansów biznesu w swojej karierze obejmowała stanowiska w międzynarodowych przedsiębiorstwach, takich jak Unilever, Colgate Palmolive czy Mondelēz. Jako ekspertka ds. marketingu zajmowała stanowiska kierownicze w RPA i Wielkiej Brytanii – była odpowiedzialna za zróżnicowane kategorie produktów.

Kierowała także kampaniami na rynkach Afryki, Bliskiego Wschodu i Europy Środkowo-Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]