ROZWIŃ

Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. Dostanie za to 5 mln zł

Merlin Group podpisała z Krypto Jam umowę dotyczącą uruchomienia w jej sklepach internetowych Merlin.pl, Topmall.ua i CDP.pl programu lojalnościowego mLoyalty opartego na technologii blockchain. Otrzyma za to od Krypto Jam 5 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
3 komentarze
Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. Dostanie za to 5 mln zł

- Celem umowy jest przeprowadzenie przez Krypto Jam lub spółki zależne oferty tokenów użytkowych, które zostaną wykorzystane w zdecentralizowanym programie lojalnościowym opartym na technologii Blockchain, jako środek wymiany wykorzystywany na platformach internetowych sklepów prowadzonych przez Merlin Group - poinformowała Merlin Group w komunikacie giełdowym.

Dodała, że Krypto Jam za przygotowanie i wdrożenie programu lojalnościowego mLoyalty zapłaci na rzecz Merlin Group 5 mln zł. Program ma zostać uruchomiony najpóźniej w pierwszym kwartale 2019 roku. Dodano, że wcześniej zostanie opublikowany dokument white paper ze szczegółami o działaniu programu mLoyalty i parametrach emisji tokenów użytkowych.

Współpraca z Krypto Jam wywindowała kurs Merlin Group

Do Merlin Group należą obecnie sklepy internetowe Merlin.pl, Topmall.ua i CDP.pl. W pierwszym kwartale br. firma zanotowała 10 mln zł wpływów ze sprzedaży i 3,5 mln zł straty netto, podczas gdy rok wcześniej miała 7,03 mln wpływów i 3,3 mln zł straty.

Na początku sierpnia br. Merlin Group zawarła przedwstępną umowę kupna 100 proc. udziałów spółki Profit M, do której należą sklepy internetowe Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl oraz dwie księgarnie stacjonarne. Kwota transakcji to 17,4 mln zł.

Współpracę z Krypto Jam przy programie lojalnościowym zapowiedziano na początku lipca. Od połowy lipca giełdowy kurs Merlin Group wzrósł z 17 groszy do nawet 1,53 zł. W czwartek na końcu sesji za akcję spółki płacono 95 groszy, co dawało kapitalizację wynoszącą 85,29 mln zł.

grafika
Komentarze (3)
Tomasz Wojtas - Wirtualnemedia.pl
7 lat temu

@podstawówka - „portal dla specjalistow od mediów nie potrafi zrobic logicznego tytułu ?? błąd jak w szkole podstawowej. POWINNO BYĆ: ALBO "Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. ZAPŁACI za to 5 mln zł" ALBO "KRYPTO JAM zrobi program lojalnościowy na blockchainie DLA Merlin.pl. Dostanie za to 5 mln zł"” Tytuł jest poprawny, w komunikacie giełdowym Merlin Group napisano: "Za stworzenie programu lojalnościowego mLoyalty honorującego płatności za pomocą tokenów użytkowych, wdrożenie go w sklepie internetowym mieszczącym się pod adresem merlin.pl oraz wykonanie pozostałych obowiązków wynikających z umowy Krypto Jam zapłaci na rzecz Merlin Group wynagrodzenie w wysokości 5.000.000,00 zł" Nie podano natomiast, w jaki sposób Krypto Jam zarobi na tym zleceniu, zresztą to nie problem Merlin Group :)

podstawówka
7 lat temu

portal dla specjalistow od mediów nie potrafi zrobic logicznego tytułu ?? błąd jak w szkole podstawowej. POWINNO BYĆ: ALBO "Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. ZAPŁACI za to 5 mln zł" ALBO "KRYPTO JAM zrobi program lojalnościowy na blockchainie DLA Merlin.pl. Dostanie za to 5 mln zł"

blogowym
7 lat temu

Blockchain to ostatnio taka fajnie słowo służące do dy mania inwestorów.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"