"Metro" rusza z wizerunkową kampanią

Na outdoorze, w prasie, radiu i internecie ruszyła wizerunkowa kampania dziennika „Metro” (Agora). Akcję przygotował dział promocji gazety.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja ma na celu podkreślenie charakteru gazety i jej zaangażowania w sprawy ważne i ciekawe dla młodych, miejskich czytelników. W kampanii wykorzystano żywe kolory, liczne zdjęcia i odwołujące się do emocji hasła.

Działania reklamowe obejmują outdoor (nośniki AMS, spoty na ekranach CityINFOtv w wagonach metra), prasę („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, „Metro", czasopisma Agory), stacje radiowe (TOK FM, Roxy, Złote Przeboje) oraz internet (grupa Gazeta.pl).

grafika

Kampanię przygotował dział promocji dziennika „Metro".

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?