Michael Phelps z plejadą sportowców w kampanii Under Armour

„The Only Way Is Through” to hasło nowej kampanii reklamowej marki obuwia, odzieży i sprzętu sportowego Under Armour. W globalnej odsłonie akcji wystąpił m.in. Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii. W Polsce ambasadorami akcji są m.in. Alan Andersz czy koszykarz Adam Waczyński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michael Phelps z plejadą sportowców w kampanii Under Armour

Kampania „The Only Way Is Through” ukazuje determinację i wytrwałość w dążeniu do celu oraz to w jaki sposób technologie zastosowane w produktach.

Tegoroczne działania promocyjne Under Armour rozpoczyna 60-sekundowy klip, do którego na przestrzeni roku dodane zostaną dodatkowe treści, w tym filmy opowiadające historie poszczególnych sportowców i ich wyzwań. Twarzami globalnej kampanii są m.in. Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii, Tom Brady, futbolista amerykański, Stephen Curry, trzykrotny mistrz NBA, Kelley O’Hara, piłkarka czy siatkarka Zhu Ting.

Spoty reklamowe emitowane będą na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Promocję wideo uzupełnią kreacje display i screening w wybranych portalach internetowych. Zaplanowano także program współpracy z influencerami świata sportu, fitnessu, biegania i crossfitu.

Under Armour pokazuje sportową siłę walki

- "The Only Way Is Through” to nie jest zwykłe hasło reklamowe. To wytrwałość w sercach wszystkich, którzy walczą – motywująca ich, by osiągnęli swój cel -  komentuje Brian Boring, wiceprezes i global brand creative Under Armour.

Grupę polskich ambasadorów Under Armour tworzą: podwójna mistrzyni świata we wspinaczce sportowej na czas Aleksandra Mirosław, trenerka Dagmara Wawrzyniak, akrobatka Julia Maciuszek, koszykarz i wielokrotny reprezentant Polski Adam Waczyński oraz aktor Alan Andersz.

Polscy ambasadorzy przedstawią swoje interpretacje przesłania marki w mediach społecznościowych i wezmą udział w lokalnych aktywacjach Under Armour.

Za przygotowanie polskiej wersji spotu oraz kreacji (w oparciu o kontent globalny), działania social media i współpracę z influencerami odpowiada agencja Labco

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI