ROZWIŃ

Michael Phelps z plejadą sportowców w kampanii Under Armour

„The Only Way Is Through” to hasło nowej kampanii reklamowej marki obuwia, odzieży i sprzętu sportowego Under Armour. W globalnej odsłonie akcji wystąpił m.in. Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii. W Polsce ambasadorami akcji są m.in. Alan Andersz czy koszykarz Adam Waczyński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Michael Phelps z plejadą sportowców w kampanii Under Armour

Kampania „The Only Way Is Through” ukazuje determinację i wytrwałość w dążeniu do celu oraz to w jaki sposób technologie zastosowane w produktach.

Tegoroczne działania promocyjne Under Armour rozpoczyna 60-sekundowy klip, do którego na przestrzeni roku dodane zostaną dodatkowe treści, w tym filmy opowiadające historie poszczególnych sportowców i ich wyzwań. Twarzami globalnej kampanii są m.in. Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii, Tom Brady, futbolista amerykański, Stephen Curry, trzykrotny mistrz NBA, Kelley O’Hara, piłkarka czy siatkarka Zhu Ting.

Spoty reklamowe emitowane będą na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Promocję wideo uzupełnią kreacje display i screening w wybranych portalach internetowych. Zaplanowano także program współpracy z influencerami świata sportu, fitnessu, biegania i crossfitu.

Under Armour pokazuje sportową siłę walki

- "The Only Way Is Through” to nie jest zwykłe hasło reklamowe. To wytrwałość w sercach wszystkich, którzy walczą – motywująca ich, by osiągnęli swój cel -  komentuje Brian Boring, wiceprezes i global brand creative Under Armour.

Grupę polskich ambasadorów Under Armour tworzą: podwójna mistrzyni świata we wspinaczce sportowej na czas Aleksandra Mirosław, trenerka Dagmara Wawrzyniak, akrobatka Julia Maciuszek, koszykarz i wielokrotny reprezentant Polski Adam Waczyński oraz aktor Alan Andersz.

Polscy ambasadorzy przedstawią swoje interpretacje przesłania marki w mediach społecznościowych i wezmą udział w lokalnych aktywacjach Under Armour.

Za przygotowanie polskiej wersji spotu oraz kreacji (w oparciu o kontent globalny), działania social media i współpracę z influencerami odpowiada agencja Labco

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"