Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności

Michał Jeziółkowski - dotychczasowy key account manager sieci reklamowej Społeczności - awansował na stanowisko head of programmatic direct.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności
Michał Jeziółkowski

Jeziółkowski odpowiada za nadzór i rozwój obszaru programmatic direct, który firma wzmacnia w ramach swojej aktualnej strategii rozwoju. Sieć otworzyła się na obsługę klientów bezpośrednich, którzy nie współpracują z domami mediowymi, a także chcą zlecać kampanie programatyczne.

Głównym zadaniem Jeziółkowskiego będzie realizacja kampanii preferred deals i programmatic guaranteed.

- Rynek reklamy programmatic bardzo dynamicznie się rozwija, co wynika z jego dużej efektywności. Odnotowujemy istotny wzrost zainteresowania zakupem kampanii reklamowych drogą programatyczną, zarówno po stronie domów mediowych, jak i klientów indywidualnych. Daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego, ale prognozujemy, że w ciągu najbliższych lat udział procentowy wydatków na programmatic zbliży się do poziomu osiąganego za oceanem - mówi Krzysztof Czok, board member sieci reklamowej Społeczności.

Michał Jeziółkowski dołączył do Społeczności w 2013 roku. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za współpracę z klientami bezpośrednimi, nadzór nad działaniami performance oraz realizację kampanii przeprowadzanych w kanale programmatic.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"