ROZWIŃ

Michał Kazimierczak partnerem i inwestorem Heart&Brain

Do zespołu Heart&Brain jako inwestor i partner dołącza Michał Kazimierczak, dotychczasowy CEO grupy Young&Rubicam Poland. Od 1 lutego obejmie funkcję dyrektora strategicznego agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Michał Kazimierczak partnerem i inwestorem Heart&Brain
Michał Kazimierczak

Kazimierczak będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji i przyszłe akwizycje.

- Dołączenie Michała ugruntowuje nasze kompetencje strategiczne i biznesowe. Czasy romantycznych butików kreatywnych się skończyły. Obserwujemy olbrzymi popyt na wykorzystanie przez klientów kreatywności, innowacyjności i nieszablonowego myślenia nie tylko w kwestiach stricte komunikacyjnych ale również jako narzędzie challengowania i przeobrażania własnych biznesów - komentuje Bartłomiej Rams, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Heart&Brain.

Michał Kazimierczak z Young & Rubicam był związany od 2013 roku, gdzie w fotelu prezesa zastąpił Johna Domasa. Wcześniej przez cztery lata był dyrektorem zarządzającym Saatchi & Saatchi. Karierę zaczynał w dziale brand consulting DDB Warszawa.

Funkcje dyrektorów kreatywnych pełnią Bartłomiej Rams oraz Tomasz Wojciechowski, który przeszedł w maju 2017 roku z Havas Worldwide. W listopadzie do zespołu dołączył również Sebastian Bryks, który objął stanowisko szefa działu consumer engagement i odpowiedzialny jest za aktywacje digital oraz social media. Dyrektorem operacyjnym jest Tomasz Zawistowski, związany z agencją od 4 lat.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów