ROZWIŃ

Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi. Odchodzi Maciej Nowicki

Michał Pawłowski, który ostatnio pełnił funkcję creative directora w strukturach Publicis Groupe w Singapurze,  po czterech latach wraca do agencji Saatchi & Saatchi w Polsce na stanowisko creative directora. Wraz z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji. Zastąpi Macieja Nowickiego, który odchodzi z agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi. Odchodzi Maciej Nowicki

Pawłowski jako creative director będzie pracował nad rozwojem RE:Imagine– nowej oferty Saatchi & Saatchi, w ramach której rozwijanych jest wiele usług, między innymi w obszarach customer experience, data driven creativity, creative tech czy content creation.

Pawłowski z branżą reklamową związany jest od 16 lat. Zaczynał w agencji PZL, a w latach 2010 -2018 pracował w Saatchi & Saatchi, w której ostatnie 4 lata zajmował stanowisko deputy creative directora. Teraz przejmie obowiązki Macieja Nowickiego, który rozstaje się z agencją.

Michał Pawłowski ma na koncie ponad 50 wyróżnień i nagród zdobytych w najważniejszych konkursach branżowym takich jak Effie (m.in. Grand Prix), KTR czy Innovation. W Polsce pracował dla takich klientów jak m.in.: IKEA, Microsoft, Alior oraz Polkomtel, a w Singapurze dla  Reckitt, P&G, Disney, Abbott i Health Promotion Board. Od 2018 roku zdobywał doświadczenie agencyjne na poziomie globalnym, tworząc kampanie na wszystkie kraje regionu Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Chin, jak również lokalne – singapurskie.

- Michał od zawsze stawiał w swojej pracy na bycie w pełni partnerem Klientów, aby maksymalnie wydobywać moc i wyrazistość marek oraz zespołu agencji i umiejętnie kreować oraz ciągle ulepszać customer experience marki, tworząc unikatowe treści i rozwiązania. Doświadczenie Michała zdobyte w globalnych strukturach Publicis Groupe pozwoli nam jeszcze skuteczniej odpowiedzieć na wyzwania rynku, który w ostatnich dwóch latach mierzył się z licznymi zmianami. Obydwoje mocno wierzymy, że w obliczu tych wyzwań rynkowych nasza sieciowa obietnica „Nothing Is Impossible” jest szczególnie w mocy, by napędzać nasze działania. Dlatego cieszę się bardzo, że postanowił wróć do nas, by wspólnie z zespołem wpłynąć na dalszy rozwój siły kreatywności branży – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

Komentarze (2)
Kajzer
3 lata temu

A gdzie ten geniusz Nowicki?!?

piekarz
3 lata temu

Po tych agencjach zostały nazwy. Mielą forsę globalnych korpo, same będąc globalnymi korpo. Kreują butiki i garaże. Tam jest miejsce dziś dla kreatywnych.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów