Michał Taranta director of operations w Kinesso

Michał Taranta, dotychczasowy digital director w zespole strategii grupy IPG Mediabrands, dołączył do działającej w jej strukturach agencji performance marketingu Kinesso i objął stanowisko director of operations.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Taranta director of operations w Kinesso

W nowej roli Michał Taranta odpowiada za ofertę produktów digitalowych agencji, z której korzystają obecni klienci agencji grupy IPG Mediabrands (UM, Initiative i Kinesso) oraz marketerzy niezwiązani stałą współpracą. Zarządza pracą 5 zespołów agencji: SEM, socialCommerce, programmatic, performance i AdOps, i we współpracy z nimi będzie ulepszał i rozwijał aktualne portfolio produktów, tworzył nowe rozwiązania wykorzystując kompetencje i zasoby Kinesso w obszarach danych, analityki i technologii, oraz rozwijał ich sprzedaż. 

Do jego zadań na nowym stanowisku będzie należał również nadzór nad wdrażaniem projektów automatyzacji procesów biznesowych w agencji, wykorzystanie synergii płynącej ze współpracy między agencjami grupy oraz rozwijanie projektów dzielenia się wiedzą.

Michał Taranta jest związany z IPG Mediabrands od 2021 roku. Jest ekspertem w obszarze komunikacji zintegrowanej z blisko 20-letnim doświadczeniem, które budował pracując w agencjach mediowych (Havas Media, Zenith, PHD) i w mediach (TVN Media). Współpracował z największymi reklamodawcami w Polsce, reprezentującymi różne kategorie, m.in.: FMCG (L'Oréal, Reckitt Benckiser, Red Bull, Unilever, Orangina Schweppes, Essity), Motoryzacja (Peugeot, Kia, Mercedes, Mitsubishi), OTC (Sanofi, Perrigo), Retail (Carrefour, Sephora, Douglas, IKEA, OBI), a także z Accor Hotels, SpeakUp, BNP Paribas, realizując projekty strategiczne i wdrażając strategie wspierające ich digitalową transformację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"