ROZWIŃ

Michał Taranta director of operations w Kinesso

Michał Taranta, dotychczasowy digital director w zespole strategii grupy IPG Mediabrands, dołączył do działającej w jej strukturach agencji performance marketingu Kinesso i objął stanowisko director of operations.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
5 komentarzy
Michał Taranta director of operations w Kinesso

W nowej roli Michał Taranta odpowiada za ofertę produktów digitalowych agencji, z której korzystają obecni klienci agencji grupy IPG Mediabrands (UM, Initiative i Kinesso) oraz marketerzy niezwiązani stałą współpracą. Zarządza pracą 5 zespołów agencji: SEM, socialCommerce, programmatic, performance i AdOps, i we współpracy z nimi będzie ulepszał i rozwijał aktualne portfolio produktów, tworzył nowe rozwiązania wykorzystując kompetencje i zasoby Kinesso w obszarach danych, analityki i technologii, oraz rozwijał ich sprzedaż. 

Do jego zadań na nowym stanowisku będzie należał również nadzór nad wdrażaniem projektów automatyzacji procesów biznesowych w agencji, wykorzystanie synergii płynącej ze współpracy między agencjami grupy oraz rozwijanie projektów dzielenia się wiedzą.

Michał Taranta jest związany z IPG Mediabrands od 2021 roku. Jest ekspertem w obszarze komunikacji zintegrowanej z blisko 20-letnim doświadczeniem, które budował pracując w agencjach mediowych (Havas Media, Zenith, PHD) i w mediach (TVN Media). Współpracował z największymi reklamodawcami w Polsce, reprezentującymi różne kategorie, m.in.: FMCG (L'Oréal, Reckitt Benckiser, Red Bull, Unilever, Orangina Schweppes, Essity), Motoryzacja (Peugeot, Kia, Mercedes, Mitsubishi), OTC (Sanofi, Perrigo), Retail (Carrefour, Sephora, Douglas, IKEA, OBI), a także z Accor Hotels, SpeakUp, BNP Paribas, realizując projekty strategiczne i wdrażając strategie wspierające ich digitalową transformację.

Komentarze (5)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów