Microsoft nie chce w internecie wyskakujących reklam

To wynik badań, jakie przeprowadziła firma. Wskazały one, że u użytkowników serwisu MSN rośnie niezadowolenie z powodu środków reklamowych tego typu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Microsoft zamierza do lata pozbyć się wyskakujących okienek typu „pop-up” i „pop-under” ze swoich serwisów MSN. To wynik badań, jakie przeprowadziła firma. Wskazały one, że u użytkowników serwisu MSN rośnie niezadowolenie z powodu środków reklamowych tego typu.

W najbliższym czasie okna „pop-up” znikną z serwisów w Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Belgii. W kolejnych miesiącach, serwisy w innych krajach stopniowo będą się ich pozbywać. W Stanach Zjednoczonych proces ten rozpoczął się już pod koniec ubiegłego roku.

MSN, który opisuje się sam, jak twierdzi Reuters, jako najpopularniejszy portal świata podąża w swym działaniu m.in. za America Online, która podobne działania na terenie Stanów Zjednoczonych podjęła w ubiegłym roku

Koniecznością okazuje się znalezienie alternatywnych sposobów reklamowania się w sieci, które, co ważne, skutecznie zastąpią wyskakujące okienka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?