Microsoft promuje w internecie ERP i CRM Dynamics

Pod hasłem "Każdy to zna" Microsoft rozpoczął internetową kampanięinformacyjną na temat systemów ERP i CRM z rodziny Dynamics. Akcjaprowadzona w specjalnie przygotowanym serwisie i na innych stronachma przekonać odbiorców do użyteczności tych rozwiązań.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Microsoft zdecydował się na przeprowadzenie kampaniiinformacyjnej dotyczącej dostarczanych przez siebie systemów ERP iCRM z rodziny Dynamics na podstawie wyników badaniaprzeprowadzonego przez AMR Research, w którym ponad 46 proc.pracowników posiadających licencje na korzystanie z pierwszego ztych rozwiązań w swojej firmie zadeklarowało niestosowanie go,argumentując to niechęcią do jego skomplikowanej obsługi. Dlatego wrozpoczynającej się kampanii "Każdy to zna" wykorzystane zostałyanimowane postacie, które personifikują najczęściej spotykanepostawy pracowników przeciwnych wdrożeniom nowych narzędzi.Wszystko po to, żeby przekonać użytkowników, że systemy ERP i CRMmogą być dla nich przyjazne i ułatwiać im pracę, a przez topodnosić wydajność firmy.

Kampania "Każdy to zna" obejmuje reklamę kontekstową w portalachIDG, Computerworld, ErpStandard i Decyzje IT. Ponadto pod adresemwww.kazdytozna.pluruchomiono specjalną stronę internetową, na której zamieszczonokilka filmów video prezentujących typowych szefów działów, którzymówią o swoich potrzebach względem oprogramowania wspierającegozarządzanie firmą. W witrynie można też przeprowadzić test naproduktywność firmy oraz poznać opinie użytkowników oprogramowaniaERP i CRM, materiały poglądowe i opisy studiów przypadku.

Kreację zaplanowanej do połowy grudnia kampanii przygotowałaagencja interaktywna MRM Worldwide, natomiast zakupem mediów zająłsię dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Nowa stacja w ofercie Canal+

Nowa stacja w ofercie Canal+

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka