Mieszko Guć objął stanowisko Brainly client partnera w Httpool

Platforma Httpool (partner reklamowy m.in. Facebooka, Instagrama) tworzy nową funkcję w firmowych strukturach w Polsce - Brainly client partner. Objął je Mieszko Guć, który dotychczas zajmował się on obsługą platformy TikTok. Raportować będzie do Adama Puchalskiego, strategic sales lead.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mieszko Guć objął stanowisko Brainly client partnera w Httpool
Mieszko Guć

Mieszko Guć od roku pracował w polskim oddziale Httpool jako TikTok client partner. Do jego zadań należało budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami, pozyskiwanie i rozwijanie nowych gałęzi biznesowych, a także prowadzenie szkoleń dla klientów oraz agencji reklamowych.

Obecnie, jako Brainly client partner, będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej na platformie Brainly w Polsce, będzie też wspierał rozwój tej platformy. Brainly client partner to nowe stanowisko w strukturach Httpool.

Mieszko Guć ma 11-letnie doświadczenie zawodowe. Przygodę w branży mediowej rozpoczynał w portalu Trójmiasto.pl, a następnie pracował m.in. w Grupie Netsprint jako global key account manager i w agencji Vyral jako account manager. Do Httpool dołączył rok temu.

Brainly wywodzi się z Polski, ma centralę w Warszawie i jest największą na świecie platformą edukacyjną dla uczniów i studentów, ale również dla ich rodziców i nauczycieli. W sumie ma już ponad 300 mln użytkowników na całym świecie. Platforma skierowana jest przede wszystkim do uczniów, ale również do ich rodziców. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Brazylia, Ameryka Łacińska, Indie oraz Indonezja. W naszym kraju Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"