Miętowy powiew pasty blend-a-med

Akcja reklamowa nowej pasty blend-a-med, wspierana działaniami AromaMarketingowymi, to nowy projekt realizowany przez P&G wraz z BM Factus Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Pachnące stoiska z trzema nowymi rodzajami pasty do zębów blend-a-med pojawiły się właśnie w centrach handlowych największych polskich miast. Zapach wykorzystano tu jako element informacyjny, wzmacniający przekaz graficzny i podnoszący jego atrakcyjność. Kompozycja zapachowa przygotowana na potrzeby akcji jest bowiem zgodna ze smakiem jednej z past.

Zapach jako informacja o cechach produktu zwiększa zakres elementów na podstawie, których klient dokonuje wyboru. Podnosi atrakcyjność na tle produktów konkurencji i wpływa na wzrost poziomu sprzedaży – i takich właśnie efektów oczekujemy dzięki zastosowaniu AromaMarketingu dla blend-a-med. - wyjaśnia Jakub Urbaniak, dyrektor handlowy BM Factus Polska.

To innowacyjne na naszym rynku działanie, dające szerokie możliwości wykorzystania w akacjach promocyjnych i reklamowych, wzbudza coraz więcej zainteresowania wśród producentów i dystrybutorów branży FMCG.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych