Millie Bobby Brown robi serial "A Time Lost" dla Netfliksa

Millie Bobby Brown wyprodukuje ze swoją siostrą serial dla Netfliksa.

pp / megafon
pp / megafon
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Millie Bobby Brown robi serial "A Time Lost" dla Netfliksa
Millie Bobby Brown

Millie Bobby Brown i jej siostra Paige Brown przygotowały scenariusz serii "A Time Lost". Fabuła koncentruje się na dwóch skłóconych rodzinach z Long Island. Gdy jedna z nastoletnich córek dowiaduje się, że choruje na raka relacje pomiędzy zwaśnionymi familiami ulegnie zmianie.

- Jesteśmy bardzo wdzięczne za zaufanie. Spędziliśmy lata pisząc i rozwijając tę historię - napisały Millie Bobby Brown i Paige Brown we wspólnym oświadczeniu. - To opowieść o przyjaźni, rodzinie i pokonywaniu przeszkód.

Millie Bobby Brown znana jest z serialu "Stranger Things".

Netflix ma 151 mln użytkowników

W drugim kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 26 proc. do 4,9 mld dolarów oraz 271 mln dolarów zysku netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 2,7 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 151 mln użytkowników.  W II kwartale br. Netflix po raz pierwszy w swojej historii zanotował stratę użytkowników w USA - z usług serwisu zrezygnowało tam 126 tys. subskrybentów netto, podczas gdy wcześniej przewidywano ich wzrost na poziomie 352 tys.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w marcu br. Netflix miał w Polsce 3,43 mln realnych użytkowników i odnotował 43,35 mln odsłon.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"