Będzie nowa kampania o zbyt szybkiej jeździe. Ministerstwo szykuje przetarg

Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Ministerstwie Infrastruktury szykuje przetarg dotyczący realizacji nowej kampanii społecznej dot. przekraczania dopuszczalnej prędkości. Zaprasza agencje do składania odpowiedzi na zapytanie, by móc oszacować wartość planowanych działań.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Będzie nowa kampania o zbyt szybkiej jeździe. Ministerstwo szykuje przetarg

Planowany przez Ministerstwo Infrastruktury przetarg będzie dotyczył przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej dotyczącej przekraczania przez kierujących samochodami osobowymi dopuszczalnej prędkości oraz wpływem takiego zachowania kierujących samochodami osobowymi na ryzyko utraty życia i zdrowia innych uczestników ruchu drogowego. 

Głównym celem zaplanowanej kampanii będzie podniesienie świadomości zagrożeń nadmiernej prędkości i jej wpływu na ryzykozaistnienia wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym lub ciężkich obrażeń ciała, oraz promowanie właściwych postaw i zachowań uczestników ruchu - kierujących samochodami osobowymi. 

Kampania ma być prowadzona na terenie całej Polski i skierowana będzie do kierujących pojazdami samochodowymi powyżej 18 rokużycia.

Wybrana przez resort agencja będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) spotutelewizyjnego o długości do 45 sekund, zakup czasu antenowego w ogólnopolskich i regionalnych stacjach telewizyjnych i radiowych. Dodatkowo zajmie się też organizacją konferencji otwierającej kampanię oraz przygotowanie materiałów promujących kampanię. 

Postępowanie na obecnym etapie trwa do 18 sierpnia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]