Miraculum rozszerza współpracę z Mają Hyży

Marka kosmetyczna Miraculum rozszerza współpracę z influencerką i piosenkarką Mają Hyży, która będzie ambasadorką całego brandu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Miraculum rozszerza współpracę z Mają Hyży

Maja Hyży od lipca br. jest ambasadorką nowej linii wód perfumowanych Miraculum, inspirowanych ikonami popkultury.

W listopadzie producent rozszerzył współpracę z ambasadorką. - Kontynuacja wspólnych działań z Mają Hyży jest dla nas naturalną decyzją, potwierdzoną sukcesem poprzedniej współpracy, która dotyczyła nowej linii zapachów Miraculum - uzasadnia Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum -  Nasze wspólne działania komunikacyjne spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony klientów. Dlatego pragniemy nadal pracować razem. Celem nadrzędnym działalności naszej Spółki jest jakość produktów i ich skuteczność, przy uwzględnieniu potrzeb kolejnego pokolenia naszych klientów. Pragniemy również wspierać Polki w ich zawodowych dążeniach, aspiracjach i wyborach - dodaje.

Działania promujące Miraculum oparte na wizerunku artystki obejmować będą miejsca sprzedaży, wsparcie PR, aktywność na social mediach Miraculum, a także ambasadorki. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?