Miraculum rozszerza współpracę z Mają Hyży

Marka kosmetyczna Miraculum rozszerza współpracę z influencerką i piosenkarką Mają Hyży, która będzie ambasadorką całego brandu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Miraculum rozszerza współpracę z Mają Hyży

Maja Hyży od lipca br. jest ambasadorką nowej linii wód perfumowanych Miraculum, inspirowanych ikonami popkultury.

W listopadzie producent rozszerzył współpracę z ambasadorką. - Kontynuacja wspólnych działań z Mają Hyży jest dla nas naturalną decyzją, potwierdzoną sukcesem poprzedniej współpracy, która dotyczyła nowej linii zapachów Miraculum - uzasadnia Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum -  Nasze wspólne działania komunikacyjne spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony klientów. Dlatego pragniemy nadal pracować razem. Celem nadrzędnym działalności naszej Spółki jest jakość produktów i ich skuteczność, przy uwzględnieniu potrzeb kolejnego pokolenia naszych klientów. Pragniemy również wspierać Polki w ich zawodowych dążeniach, aspiracjach i wyborach - dodaje.

Działania promujące Miraculum oparte na wizerunku artystki obejmować będą miejsca sprzedaży, wsparcie PR, aktywność na social mediach Miraculum, a także ambasadorki. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska