“Moja kawa” w nowej kampanii MK Cafe

Marka kaw MK Cafe rusza z nową kampanią, której celem jest zbliżenie marki do konsumenta poprzez utrwalenie hasła “Moja kawa”, będącego rozwinięciem skrótu MK w nazwie brandu i zbudowanie wartości na indywidualnym kawowym rytuale.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
“Moja kawa” w nowej kampanii MK Cafe

Za kreację i realizację odpowiada poznańska agencja GPD we współpracy z GPD Film Studio w Swadzimiu. 

Współpraca między poznańską agencją a polską marką należącą do Grupy Strauss Cafe Poland, jednego z największych producentów kawy w Europie Środkowo-Wschodniej, zaczęła się już 10 lat temu. 

Po telewizyjnym spocie „Smak, który trzeba poczuć” przyszedł czas na format internetowy w zupełnie innej stylistyce. W każdym z piętnastosekundowych filmów promujących MK Cafe pokazano innego bohatera, który opowiada o swojej „Mojej Kawie” na swój sposób i ze swoją wrażliwością. 

Poszczególne rytuały kawowe pokazywane są czule, intymnie, niereklamowo, a bardziej reportażowo, z zachowaniem balansu między autentycznością a profesjonalizmem i smakowitością. Światło, efekty ASMR i casting pozwoliły zbudować cztery różne światy, każdy o indywidualnym charakterze, bo ilu kawoszy, tyle „Moich Kaw”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami