Mobilne banery BMW w sieci Nokii

Firma BMW uruchomiła mobilną kampanię reklamową w sieci Nokia MediaNetwork.

KM
KM
Udostępnij artykuł:

Niemiecki producent promuje w ten sposób niektóre modele swoichluksusowych samochodów wśród konsumentów z Hiszpanii - informujeserwis Mobile Marketer.

Do sieci reklamy mobilnej Nokia Media Network przyłączyło sięostatnio wielu ważnych graczy na medialnej scenie Europy, m,in.agencja AFP, RTL Mobile, hiszpańska telewizja Cuatro, Grupo Pisa(wydawca El Pais), Unidad Editorial (wydawca El Mundo), CNET,Telegraph Media Group, Trinity Mirror i International HeraldTribune. Dołączyli oni do agencji Reuters, Cosmopolitan,AccuWeather, operatorów Sprint i Airtel, a także serwisów Nokiitakich jak Nokia.mobi, MOSH czy Widsets.

Dzięki rozszerzeniu reklamodawcy mogą poprzez sieć Nokii dotrzećjuż do około 100 milionów konsumentów na całym świecie.

BMW tymczasem skupiło się na Hiszpanii i swoje banery reklamoweumieszcza na stronach wydawców docierających do tamtejszychkonsumentów. Po kliknięciu w reklamę firmy są oni przenoszeni najej stronę w języku hiszpańskim. Mogą tam z kolei znaleźć więcejinformacji i zdjęć konkretnych modeli pojazdów.

źródło: MobileMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję