Modus dla modnej kobiety

Kampania Publicis repozycjonująca wizerunek Renault Modus

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przez najbliższe 4 miesiące modne kobiety będą mogły przymierzać samochody i sprawdzać, czy pasują do ich stylu. Zachęcą je  do tego przygotowane przez agencję Publicis reklamy Renault Modus.

Rozpoczęta w maju kampania reklamowa ma na celu zwrócenie uwagi kobiet na ten model samochodów francuskiego producenta. Informuje także o 11 nowych, atrakcyjnie wyposażonych wersjach Renault Modus dostępnych po promocyjnych cenach. Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej i w internecie. Jej  adresatkami są kobiety w wieku 35-50 lat, o dochodach przewyższających średnią krajową, mieszkające w miastach i posiadające rodziny. Kampanię wesprze konkurs prowadzony w sieciach perfumerii Marionnaud.

Kampania reklamowa podkreśla elegancję, funkcjonalność i bezpieczeństwo Modusa. Tworzy także adresowany do kobiet wizerunek auta dostępnego po bardzo atrakcyjnych cenach w stosunku do konkurentów.  Przygotowana kreacja jest adaptacją pomysłu opracowanego przez włoski oddział Publicisu. Motywem przewodnim kampanii jest moda symbolizowana przez oryginalnie ubrane kobiet występujących w reklamach oraz dodatki do ubrań: torebki, buty, naszyjniki, okulary przeciwsłoneczne, szalik czy kapelusz. Wszystkie elementy ilustrujące reklamę, za wyjątkiem sylwetki samochodu, są odrealnione. Kobiety wyglądają jakby przeglądały się w krzywym zwierciadle, zaś cyfry składające się na promocyjne ceny aut są ułożone między innymi z naszyjników i papierowych toreb na zakupy - czytamy  w informacji nadawcy.

"Serdecznie prosimy się przymierzyć!" - zachęca stworzona na potrzeby kampanii strona internetowa, której ilustracje stanowią między innymi przedmioty z damskiej torebki: szminka i flakon z perfumami. Przymierzaniem nazwano tu możliwość skorzystania z jazdy próbnej. Dodatkową zachętą stanowią opisy najważniejszych cech auta. Podobną treść i zachętę zawiera ulotka namawiająca klientki sieci perfumerii Marionnaud do wzięcia udziału w konkursie, w którym główną nagrodą jest Renault Modus.

Ogłoszenia reklamowe publikują pisma kobiece: Viva i Pani. Reklamową stronę www można obejrzeć w internetowym serwisie firmowym Renault.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady