"Mokate. Bo wszystko kręci się wokół kawy"

Pod tym hasłem rusza kampania reklamowa Mokate, której głównym zadaniem jest zakomunikowanie kompetencji marki w kategorii kawy.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Reklama odwołuje się do 3 sztandarowych produktów  - 3 w 1, Cafe oraz Cappucino - i poprzez pokazanie różnych sytuacji spożycia tychże produktów kreuje świat marki, w którym wszystko kręci się wokół kawy a dzięki Mokate świat zmienia się na piękniejszy, lepszy, bardziej optymistyczny. Przygotowano 1 spot 30-sekundowy oraz 3 "pietnastki" dedykowane każdemu z produktów, które komunikować będą poszczególne ich benefity. W Polsce emisja reklam rozpocznie się 16.10, i będzie miała miejsce w nastepujących stacjach telewizyjnych:  TVP,TVN, TVN7, TVN24, Polsat, TV4, Puls, TV Biznes, Tele5 .

Planowana jest także kampania w Czechach i na Słowacji. Oprócz działań ATL, Testardo opracowało również visual do prasy handlowej oraz znak graficzny 'Świata kawy Mokate".

Kampanię zaplanował dom mediowy: Media Planning Group a zrealizował Testardo Red Cell.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"