'More to see' - pierwsza w Polsce kampania marki Sharp

12 września rozpoczyna się multimedialna kampania reklamowa marki Sharp pod hasłem 'More to See', prowadzona równolegle w Europie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania obecna będzie w telewizji w starannie dobranych stacjach niszowych takich jak Hallmark, Planete, TVN 24, Ale Kino!, National Geographic, prasie branżowej oraz będzie miała swój akcent interaktywny w głównych portalach internetowych (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl). Jej celem jest budowanie wśród odbiorców świadomości marki Sharp jako lidera w technologii telewizorów LCD na polskim rynku, gdyż jak mówi Jacek Klekowski, prezes polskiego oddziału Sharp - „W Polsce świadomość marki jako lidera w segmencie telewizorów i ekranów w technologii LCD jest dość niska w porównaniu z USA i pozostałą częścią Europy, gdzie marka jest postrzegana jako najbardziej zaawansowana technologicznie, wyprzedzająca pozostałych swoich konkurentów. Dlatego zadaniem kampanii jest zrealizowanie tego celu.”

Globalny koncept kreatywny kampanii oparty jest na motywie „More to see” prezentującym zwykłych ludzi w wybranych sceneriach: w domu, w metrze w drodze do pracy, w kinie oraz muzeum. A kampanii towarzyszy hasło „Zobacz więcej”. Wykorzystana symbolika, wyraża przesłanie komunikujące, iż jedynie jakość obrazu LCD w ujęciu Sharp jest w stanie ich poruszyć i otworzyć oczy na nowy bogaty świat obrazu i towarzyszący mu dźwięk.

Przekaz reklamowy zarówno w spocie telewizyjnym jaki i w kampanii interaktywnej odsyła odbiorców na globalną, wizerunkową stronę internetową www.moretosee.com, która wykorzystując szerokie możliwości interaktywne w szybki sposób prezentuje również możliwości technologiczne produktów Sharp, wizję firmy, nowoczesny design oraz słynnego projektanta telewizorów Sharp Toshiyuki Kita w filmie online. 

Kampania jest wspierana działaniami public relations prowadzonymi przez agencję Sensors, w ramach których marka wkrótce otworzy pierwszy w Polsce Show Room – Consumer Electronics.

Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, a kampanię interaktywną agencja Digital One. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Planning Group oraz MediaContacts. Całość kampanii koordynuje agencja Sensors PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?