Rozpoczęta właśnie kampania Netii reklamuje ofertę, w ramach której przy zakupie pakietu internet+telefon router Wi-Fi otrzymuje się za 1 zł. W akcji Tomasz Kot jako mucha zdezorientowana wszechobecnym internetem narzeka na niedogodności związane z siecią Wi-Fi. W ten sposób przekaz przewrotnie zachęca do rezygnacji z kabli i przerzucenia się na router „bzzzprzewodowy”. Tomasz Kot reklamuje Netię od roku – ostatnio jako piłkar z(więcej) i trener (więcej), a w ubiegłym roku jako Rom (więcej) i polityk (więcej).
Obecna akcja jest prowadzona w telewizji (spoty w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsacie, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsacie Sport, Polsacie 2, Polsacie News/Cafe, Discovery Channel, Sience, World, Animal Planet), prasie (tytuły ogólnopolskie), radiu (Radio ZET, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Radio Eska) oraz internecie (główne portale i serwisy społecznościowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
filmu nie widziałem więc trudno mi stwierdzić czy to plagiat czy nie, ale reklama nawet mi się podoba.Kot tu jest śmieszny. Z tego co kojarzę TP też oferuje takie opcje netu do 20 Mb/s
też mi się wydaje, że dość podobna ta reklamka jest do filmu "film,że mucha nie siada"
Ten spot to plagiat znakomitej krótkiej animacji Michała Poniedzielskiego "Film, ze mucha nie siada". Niezwykle kreatywny jest kreatywny w Brasil! Gratuluję udanej kradzieży!!!