Multisport na otwarcie siłowni wita klientów kampanią "Dobrze, że jesteś!"

Operator programu Multisport, Benefit Systems, ruszył z kampanią promującą powroty do treningów w obiektach sportowych. Przygotowały ją NAV Agency i Mint Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Multisport na otwarcie siłowni wita klientów kampanią "Dobrze, że jesteś!"

Głównymi adresatami kampanii są użytkownicy programu MultiSport, a działania odpowiedzą w najbliższych tygodniach także na aktualne potrzeby klientów, czyli firm udostępniających karty swoim pracownikom oraz partnerów (obiektów honorujących karty MultiSport).

O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypominają użytkownikom Programu MultiSport humorystyczne kreacje reklamowe, które są podstawą wakacyjnej kampanii "Dobrze, że jesteś!" prowadzonej na przełomie lipca i sierpnia w  kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej.

Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a animowane wersje plakatów warszawiacy będą mogli obejrzeć także na ekranach w metrze.

grafika

Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych