Muzyka, która łączy w nowej kampanii Sony „Festiwal jest w Tobie”

Pod hasłem „Festiwal jest w Tobie” wystartowała kampania promująca nową linię głośników ULT Power Sound marki Sony. Za koncepcję i realizację odpowiada konsorcjum agencji JU:, Neon Shake i Euvic Digital. Media zaplanowała i zakupiła agencja Sales Intelligence.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Muzyka, która łączy w nowej kampanii Sony „Festiwal jest w Tobie”
mat.pras.

Celem kampanii jest nie tylko komunikacja funkcji nowej linii głośników, ale przede wszystkim opowieść o pokoleniu, które szuka autentycznego kontaktu – nie lajków. O muzyce, która nie gra w tle, lecz prowadzi do emocji, wspólnoty, wolności i bycia sobą.

– „Festiwal jest w Tobie” to ukłon w stronę tych, którzy szukają prawdziwego kontaktu i doskonałego dźwięku – poza siecią pozorów i cyfrowym szumem. To zaproszenie do wspólnoty, w której możesz być sobą – mówi Radosław Pietrzkiewicz, marketing communication head w polskim oddziale Sony Europe B.V.

Jednym z filarów kampanii są (spot) działania digitalowe na TikToku i YouTube. Równolegle wystartował kreatywny konkurs, w którym każdy może zaprojektować własny plakat festiwalu generowany za pomocą AI. 

Za koncepcję i realizację kampanii oraz stworzenie platformy www.festiwalwtobie.pl, odpowiada konsorcjum agencji: JU: (Digitree Group), Neon Shake i Euvic Digital (Euvic Performance). Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Sales Intelligence. Kampania potrwa do 4 sierpnia 2025 r. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska