"My się zimy nie boimy"

Pod tym hasłem ruszył kolejny etap całorocznej kampanii dla biura podróży TUI.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania jesienna promuje ofertę wyjazdów zimowych z TUI. Celem prowadzonych działań jest sprzedaż wyjazdów na sezon zima 2005/2006 oraz wzmacnianie wizerunku TUI na rynku usług turystycznych jako touroperatora oferującego różnorodną ofertę najwyższej jakości.

Działania zaplanowane zostały do końca roku. Kampania przygotowana i realizowana przez Peppermint ma za zadanie promowanie grup nowych produktów zimowych z oferty TUI - wyjazdy do Dalekich Krajów, popularne kurorty basenu Morza Śródziemnego i Wysp Kanaryjskich oraz wyjazdy na narty. W ramach wyjazdów do ciepłych krajów TUI oferuje wiele ciekawych nowości: Argentyna i Brazylia, Australia i Nowa Zelandia, Hongkong, Dubaj, Aruba.           

Akcja komunikowana będzie za pośrednictwem prasy oraz strony http://www.tui.pl/. Agencja Peppermint przygotowała również materiały POS (plakaty, ulotki, flayery, banery) oraz mailing do dotychczasowych Klientów TUI. Zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy BrandConnection.

Kampanię pod hasłem "My się zimy nie boimy" agencja Peppermint prowadzi w ramach całorocznej kampanii realizowanej dla marki TUI.  Agencja Peppermint przygotowała również kampanię jesienną dla drugiej marki Scan Holiday, należącej do TUI Poland Sp. z o.o. Kampania i rozpoczęła się we wrześniu i ma na celu promocję wyjazdów zimowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"