Mystery Man nadchodzi

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

TEQUILA\BTL GROUP przygotowała bardzo nietypową akcję dla Accessories działu firmy Philips Polska.

"Tajemniczy Klient" - przedstawiciel agencji odwiedzi około 2000 detalistów współpracujących z Philips Polska i poprosi o polecenie mu dobrych baterii. Jeśli sprzedawca wskaże baterie Philips Powerlife XXL, otrzyma w prezencie latarkę.

Kampania prowadzona będzie w sierpniu na terenie całego kraju w wytypowanych przez Philips Polska punktach sprzedaży. Jej cele to aktywizacja sprzedaży produktów Philips Powerlife XXL, budowanie wizerunku marki, pozyskanie nowych klientów oraz zbadanie poziomu lojalności detalistów wobec firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę